وضعیت صادرات محصولات کشاورزی ایران
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

وضعیت صادرات محصولات کشاورزی ایران

 

 به گزارش رکنا ۳۵ محصول کشاورزی ایران جزو رتبه‌های یک تا ۱۰ جدول جهانی این محصولات است و این آمار نشان می‌دهد که می‌توان بر روی صادرات این محصولات تمرکز بیشتری داشت. این محصولات شامل سیب، کشمش و مرکبات، هندوانه، سیب‌زمینی، گوجه‌فرنگی، پیاز و موسیر و پسته باپوست، رب گوجه‌فرنگی، زعفران، مغز پسته تازه است. خرمای ایران دارای محبوبیت در کشور هندوستان است و افزایش مشتریان ازجمله امریکا و استفاده از حقوق گمرکی اوراسیا می‌تواند حجم صادرات خرمای ایران را افزایش دهد

 

 آستارا به دلیل برخورداری از مرز زمینی مشترک با جمهوری  آذربایجان و استقرار اداره کل گمرک در آن به لحاظ صادرات، واردات و ترانزیت محصولات غیرنفتی از امتیاز خوبی در بین دیگر شهرستان‌های استان گیلان برخوردار است.

از عمده محصولات غیرنفتی که از طریق مرز زمینی گمرک این شهرستان به کشورهای روسیه، جمهوری آذربایجان و بلاروس صادر می‌شود می‌توان به محصولات کشاورزی به‌ویژه صادرات میوه اشاره کرد که در این شهرستان مرزی به یک تجارت با ثبات و آینده‌دار تبدیل شده است. 

 

 

واردات و صادرات

 

 

شرکت بازرگانی فیروزه با سابقه ۳۵ ساله در امر واردات و صادرات قادر است در زمینه پسته، زعفران،خشکبار، سنگ و انواع کالاهای مصرفی دیگر با شما که می خواهید وارد عرصه صادرات شوید همکاری کند. 

این شرکت در زمینه محصولات فوق الذکر به دو شکل فعالیت دارد :

  • صادرات زعفران و پسته و خشکبار
  • وارد کننده شیشه و لوازم بسته بندی آنها
  • دستگاههای آماده سازی این محصولات

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

ادامه مطلب





:: برچسب‌ها: صادرات خشکبار ایرانی , صادرات محصولات کشاورزی , بازار هدف محصولات کشاورزی , واردات و صادرات , وضعیت صادرات محصولات کشاورزی, بازرگانی فیروزه, ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 21 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: